piątek, 2 stycznia 2015

Obserwacja za obserwację

Hej kochani, na początku chciałabym powitać Was w Nowym Roku. Przychodzę do was z postem na temat obserwacji. Często widzimy w komentarzu napis "obserwacja za obserwację", chciałabym dziś napisać co o tym sądzę. Moim zadanie blog zaczyna się obserwować, kiedy są na nim treści, które nam się podobają, odpowiadają nam. Takie obserwacje na zasadzie " obserwacja za obserwację" są dla mnie bez wartościowe. Wiem, że może się ktoś nie zgodzić, ale jeżeli podoba mi się jakiś blog nie potrzebuję żeby ta osoba również mnie obserwowała. Oczywiście jeśli spodoba jej się mój blog, to będzie mi bardzo miło, ale nie chcę tego wymuszać na zasadzie jeżeli ty mnie nie za obserwujesz to ja Ciebie też nie za obserwuje. Blog to moja pasja, coś co lubię robić i jeżeli komuś podobają się treści na moim blogu i chcę więcej, to jestem szczęśliwa. Każda obserwacja to dla mnie radość, ale jeżeli sami mnie za obserwujecie. Jestem początkującą blogerką, jeżeli w ogóle mogę tak się nazwać hehe, ale myślę że zostanę tu na dłużej :) Moje zdanie na temat obserwacji znacie, a jakie jest wasze zdanie?

8 komentarzy:

  1. Myślę podobnie do ciebie. Po co obserwować bloga skoro nie masz ochoty na niego potem wchodzić, bo treści tam zamieszczane Cię nie interesują?

    http://stay-positiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje , obserwacja za obserwacje jest kompletnie bez sensu.

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. masz całkowitą racje :)!
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/01/2-years-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się , to tylko zniechęca ludzi :)

    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem ludzie wykorzystują to jeśli nie mają innego sposobu zdobycia obserwatorów.. :)

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz calkowita racje! To bez sensu...

    iza-izaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja <3 Pozdrawiam