piątek, 20 lutego 2015

Hej!
Dziś wpadłam na pomysł, by co dwa tygodnie dodawać post z Polyvore. Polyvore to strona, na której możecie tworzyć stylizacje, zestawiać ze sobą ubrania wielu światowych marek. A więc zapraszam.

Dziś pokaże wam 2 zestawy, które utworzyłam dla Was. Następnym razem postaram się utworzyć nieco więcej :)

Pierwszy zestaw został stworzony prze zemnie z myślą o życiu w mieście. To dobry zestaw, na wyjście na   miasto lub spacer.
Drugi zestaw to idealne połączenie na wiosnę, lato. Zestaw jest wygodny. Przekazuje sobą pewną prostotę. Ten zestaw to dobre połączenie na wyjście na miasto, spotkanie z przyjaciółmi.


                             Co sądzicie o tych zestawach? Podoba wam się pomysł z takimi postami?

5 komentarzy:

  1. mega, planuje kupic podobny plaszczyk z pierwszego outfitu :)

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ciekawy blog, bardzo miło tu jest i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/no-flex-zone.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie 1 lepszy :)

    bardzo proszę o kliknięcie w link bluzki w ostatnim poście
    http://karina-kaarina.blogspot.com/
    jeśli już to zrobisz, daj mi znać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten pierwszy zestaw. Jest klasyczny i utrzymany w kolorach monochromatycznych - czarnym i białym. Zwłaszcza podoba mi się melanżowy płaszczyk.

    juliabarbasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja <3 Pozdrawiam