sobota, 22 listopada 2014

I love fall tag, czyli jesienny tag

Dziś, w jesienne popołudnie chciałabym przedstawić Wam jesienny tag. Za oknem widać już uroki jesieni, nie wiem jak wy ale ja uwielbiam jesienne spacery, te piękne kolorowe liście, a po powrocie do domu ciepła herbata i ulubiona książka. Zapraszam !

Pytania
1. Ulubiona jesienna szminka?
2. Ulubiony jesienny lakier? 
3. Napój który towarzyszy Ci w jesienne dni? 
4. Ulubiona świeca zapachowa? 
5. Ulubiony jesienny zapach? 
6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria? 
7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała? 
8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej? 
9. Co lubię, czego nie lubię w jesieni?
 
 
 1. Ulubiona jesienna szminka?
Prawdę mówiąc nie używam szminki, twierdzę że jestem na nią trochę za młoda (mam 15 lat), nie twierdzę że w tym wieku nie powinno malować się szminką, ale ja nie czuję się w niej dobrze. Natomiast postanowiłam przedstawić wam mój ulubiony błyszczyk.Może nie jest to typowy jesienny kolor, ale uwielbiam ten błyszczyk. Jest on z H&M, kupiłam go dość dawno, ale długo go nie używałam. Kosztował ok. 10 zł.
2. Ulubiony jesienny lakier? 
Uwielbiam mieć pomalowane paznokcie, rzadko zdarza się,że mam nie pomalowane paznokcie. Moim najlepszym kolorem paznokcie na jesień jest szarość. Po prostu kocham mieć ten kolor na paznokciach. Ten lakier jest z Rossmana, kosztował ok.7 zł.

3. Napój który towarzyszy Ci w jesienne dni?
Tutaj mam swoje dwa ulubione napoje, bez których nie wyobrażam sobie mojego życia :) Pierwszym napojem jest herbata. Moją ulubioną jest kompozycja białej i zielonej herbaty z aromatem granatu. Dostępna jest ona w Rossmanie (firmy King`s Crown). Bardzo wam ją polecam. Drugim napojem jest kakao. Tu nie trzeba wiele pisać,bo kto nie lubi ciepłego kakao, w długie, jesienne wieczory.
4. Ulubiona świeca zapachowa?
Jestem ogromną miłośniczką świec, pewnie jak większość z Was :) Ja często świeczki kupuję w Biedronce, ich zapachy są obłędne. Moją ulubioną, której załączyłam zdjęcie, kupiłam rok, lub dwa lata temu, także w Biedronce :) Jest to zapach wanilii. Długo czekała na półce, ale tej jesienni zapewne wypalę ją do końca. Kosztowała ok.11 zł.


5. Ulubiony jesienny zapach? 
Tej jesienni niestety nie mam swojego ulubionego zapachu :( Ogólnie nie mam żadnego zapachu, właśnie zaczynam szukać jakiś perfum na jesień, ponieważ niedawno skończyły mi się. Może macie jakieś swoje ulubione zapachy do polecenia?
6. Ulubiony szalik i/lub akcesoria? 
Kominy, kominy i jeszcze raz kominy. Uwielbiam je nosić. Nie wyobrażam sobie jesienni bez tego dodatku. Mój ulubiony to zwykły biały z H&M. Muszę także tej jesienni za inwestować w nowe rękawiczki :) Długo już szukam jakiś ciekawych ale nie mogę nigdzie nic znaleźć. W jesień raczej nie noszę czapek, zaczynam dopiero pod koniec jesienni. Ale jeżeli mam już nosić to wolę jedno kolorowe, w ciepłych jesiennych barwach.
 7. Gdybyś poszła na imprezę halloweenową za co byś się przebrała?
Już po hallowen, ale gdybym miała pójść wybrałabym strój kobiety kota, niesamowicie mi się one podobają. Niby są zwykłe i proste, ale mają te stroje coś w sobie.
8. Jaki trend tej jesieni podoba Ci się najbardziej?
Najbardziej podobają mi się płaszcze. Idealnie nadają się na spacery i na co dzień. Wybrałam dla was dwa płaszcze z Zalando, bardzo mi się one podobają.


9. Co lubię, czego nie lubię w jesieni?
W jesieni, najbardziej lubię długie jesienne spacery, czytanie książek wieczorem, przy kubku ulubionej herbaty. Nie lubię natomiast tego, że bardzo szybko jest ciemno, trudno jest wyjść gdzieś lub pójść pobiegać. Każda pora roku ma swoje wady i zalety, ja jesień bardzo lubię :)
 
                                                  W też kochacie jesień, co w niej lubicie a co nie?                                                          Zachęcam każdego do takiego tagu.
                                                                        Żegnajcie :) 

4 komentarze:

  1. ciekawy post ;)
    płaszcze, które wybrałaś są mega :D
    obserwuję :)
    zaobserwujesz mojego bloga?
    http://doublegrapes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor lakieru!

    Mam prośbę! Mogłabyś poklikać w link do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli poklikasz, napisz w komentarzu, postaram się odwdzięczyć w jakiś sposób! <3
    lilianka-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  3. hey hey :P fajny pościk , płaszcze są ładne *.* zapraszam na moj blog
    www.malutkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja <3 Pozdrawiam