sobota, 29 listopada 2014

Rzeczy, które możesz robic kiedy jesteś chora.

Hej kochani !

Przepraszam, że nie wrzuciłam nic w ciągu tygodnia, ale mam teraz bardzo dużo nauki. Będę starała się dodawać posty także w ciągu tygodnia.Okres przeziębień trwa w najlepsze, hehe.Ja też niedawno byłam chora :( Stwierdziłam, że dziś napisze do was o rzeczach, które można robić, kiedy jest się chorym.

1.Wyśpij się !

Większość z nas nie lubi porannego wstawania.Ja codziennie muszę wstawać o 6 rano, nienawidzę tego.Okres choroby, to doskonały czas by porządnie się wyspać, a poza tym w czasie snu nasz organizm nabiera sił i może lepiej walczyć z infekcją. A kto z nas nie lubi pospać dłużej...

2.Przeczytaj książkę.

Może to być lektura, którą masz właśnie w szkole, bądź książka z twojego ulubionego gatunku literackiego. Ja osobiście chciałabym wam polecić dwie książki "Buszujący w zbożu" J.D.Salingera i "Wojny rodziny Gucci" Jenny Gucci.Obie bardzo mi się spodobały, szczególnie "Wojny rodziny Gucci", w której świat mody pokazany jest świat mody z drugiej strony. 

3.Obejrzyj film lub ulubiony serial.

Myślę, że doskonałym sposobem na nudę jest obejrzenie swojego ulubionego serialu, lub ciekawego filmu. Ja właśnie zaczęłam oglądać "Plotkarę".Moim ulubiony filmem jest "Diabeł ubiera się u Prady", każdemu kto nie oglądał, polecam!Możemy poszukać także nowego serialu. Ja myślę, czy nie zacząć oglądać "Little Pretty Liars", ale nie mam teraz czasu, może zacznę w święta :)

4.Ugotuj/upiecz coś :)

Kto z nas nie ma ochoty na pyszne babeczki lub naleśniki z syropem klonowym (uwielbiam je). Myślę, że upieczenie pysznego ciasta, doskonale zabije czas podczas choroby, jeżeli oczywiście jesteśmy w stanie coś piec, bądź gotować.

5.Zrób porządek.

 Jeśli czujesz się już lepiej, możesz zrobić porządek w pokoju.Ja staram się robić porządki regularnie, ale zawsze znajdzie się coś do wyrzucenia.Można zrobić także porządek w szafie, a gdy będziemy już zdrowi wybieranie ubrań będzie dla nas łatwiejsze:)

6.Poucz się. 

Może nie brzmi to zachęcająco, ale po powrocie do szkoły mamy zawszę masę rzeczy do zaliczenia i nadrobienia. Możemy czas leżenia w łóżku wykorzystać na to, by już pouczyć się zaległych tematów przed powrotem do szkoły.Będzie nam wtedy łatwiej :) Można także powtórzyć treści do sprawdzianów, które będą za niedługo. 

7.Porozmawiaj na Skype z przyjaciółką/przyjacielem.

Nic tak nie poprawia nastroju jak rozmowa z kimś bliskim.Popołudniu, gdy  twoi znajomi wrócą ze szkoły możesz z nimi porozmawiać na Skype.Dowiesz się co działo się w szkole itp. :)


                                  Życzę wam, żebyście nie chorowali :)

                                  A wy co robicie jak jesteście chorzy? 


 

9 komentarzy:

  1. Ja kiedy jestem chora sięgam po ulubioną książkę lub po prostu przeczesuję internet :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie teraz jestem chora,więc rady mi się przydadzą :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł:D Na pewno się przyda :D

    Zapraszam na mojego bloga! :D http://alwayscoolx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zazwyczaj kiedy jestem chora cały czas śpie lub oglądam jakieś filmy :D

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jak jestem chora to przewaznie spie, albo ogladam telewizje, a z przyjaciolmi przez skype nie rozmawiam, bo nie chce zeby widzieli mnie w takim stanie hahah;d
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na posta. :D

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :*
    Jeśli będę miała cię w obserwowanych to na pewno będę wpadać częściej. ;)
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też planowałam zrobić taki post! To się dobrałyśmy!
    Dobre sposoby, robię to samo. Kocham czytać książki!, jednak gdy jestem poważnie chora to nie mogę, bo pęka mi głowa, więc śpię, śpię i śpię.

    wpadniesz? http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja jestem chora to najczęściej śpię, ale to tylko wtedy kiedy jestem bardzo chora :(
    a tak to oglądam jakieś filmy, odrabiam lekcje, itp :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem chora obecnie, dobrze,ze wpadłam na Twojego bloga :**


    nicole-nikolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja <3 Pozdrawiam