sobota, 22 listopada 2014

Pierwszy post

Hej !

Jestem tutaj nowa, stwierdziłam, że czas by spróbować w życiu czegoś nowego. Mój blog będzie miał tematykę modową, urodową oraz trochę z mojego życia. Myślę, że czasem będę starała się dodawać przepisy na różne potrawy, by urozmaicić mojego bloga. Mam nadzieję, że każdy z Was znajdzie tutaj coś dla siebie. Posty będę starała się dodawać regularnie, z wielką chęcią będę odpowiadała na wasze komentarze. Bardzo lubię czytać książki, więc będę dodawał także recenzje przeczytanych przeze mnie książek. To wszytko co chciałam wam powiedzieć na początek, mam nadzieję że spodobają wam się moje posty.

2 komentarze:

  1. dobrze się zapowiada :D zapraszam do mnie http://fullstopjej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, ponieważ jest to dla mnie ogromna motywacja <3 Pozdrawiam